قوانین بخش مسابقات انجمن لاو77 ( قبل از فعالیت در بخش لطفاً مطالعه کنید ) کلیه تاپیکهایی که تو این بخش زده میشه نیاز به تایید مدیر داره و بعد از تایید نمایش داده میشه. قبل از ایجاد تاپیک فراخوان مسابقه حتما با مدیران بخش در میون بذارین و اجازه بگیرین و بعد تاپیک بزنین . تاپیکهائی بدون هماهنگی قبلی زده بشه بلافاصله حذف خواهند شد + اخطار .
بازۀ زمانی هر مسابقه و فراخوان فقط یک هفته بوده و فقط در موارد اضطراری و در صورت کم بودن تعداد شرکت کنندگان تمدید خواهند شد( تمدید هم از نظر مدیریت سایت هست) .
تمامی مسابقات بصورت هفتگی و روز های مشخص مثلا : روز شنبۀ اول هفته تائید و روز جمعۀ همون هفته بسته میشن
حتما برای مسابقه ی خود تاریخ اتمام بگزارید!تا کاربران از تاریخ اتمام مسابقه خبر داشته باشند!
تعداد مسابقات مجاز در هفته 2 عدد هست ( البته اینم با نظر مدیریت زیاد هم میشه )
برای برگزار کردن مسابقه ای جدید حداقل باید 1 هفته از مسابقه ی قبلی گذشته باشد و مسابقه ی قبلی به اتمام رسیده باشد!
مسابقات رو هر کاربری که زودتر درخواست داده باشه و تائید شده باشه میتونه بزنه / حتی اگر چند سری متوالی کاربری مسابقه ای رو میزده در صورتی که کاربری زودتر از ایشون تقاضای زدن مسابقه رو داده باشه اولویت با کاربری هست که زودتر درخواست داده و نه کاربری که چند دوره اون مسابقه رو میزده.
(اینم در نظر داشته باشید تاپیک رو به یکی از مدیران بگین تا براتون بزنن و اونجا اعلام کنن که نظر چه کسی بوده)
شرکت کنندگان در مسابقه های عکس باید حتماً با گوشی موبایلشون عکس بگیرن و یا تنظیمات دوربین رو طوری انجام بدن که زمان و تاریخ انداختن عکس در اون مشخص باشه
(در غیر این صورت عکس هایی که فرستاده میشه مورد قبول نیست و یک نوع تقلب حساب میشه).
در تاپیک مسابقات اسپم دادن ممنوع تاپیک مسابقات مانند تاپیک های دیگه مثلا چتروم نیست.
لطفا رعایت کنید و به جای ارسال متعدد پستهای اسپم کارهای دوستانتون رو تبلیغ کنید تا هم هیجان مسابقه بالا بره و هم بازدید کننده ها اذیت نشن(ارسال اسپم هم حذف + در صورت تکرار اخطار) .
وقتی از مسابقه ای خوشتون نیومده و یا برگزاریش به مذاقتون خوش نیومده میتونید از کنارش بگذرین و بازدیدش هم نکنید چون مسابقات وقتی تائید میشن یعنی مدیران بخش موافق برگزاریش بودن .
در صورت ارسال پست نامربوط و اعتراضی به برگزاری مسابقه با کاربر مربوطه برخورد میشه !
استارتر های مسابقات موظف هستند خودشون جوایز رو به نفرات برتر بدند .
مسابقات هم به منظور سرگرمي براي كاربر هاست هم بايد نشون دهنده خلاقيت خودشون باشه، پس مسابقاتي كه توش كاربر ها هيچ خلاقيتي نمي تونند نشون بدن ، برگزاري و شركت در اون مسابقه بيهوده ست و منبعد اين مسابقات تاييد نمي شوند .قبل درخواست براي تاييد و هماهنگي لطفاً به اين نكته توجه كنيد .
مدیران بخش به هیچ عنوان موظف نیستند برای شما قوانین رو تکرار کنند یا برای شما تاپیک نظر سنجی ایجاد کنند .
همه ما کاربرهای فرهنگی یه سایت فرهنگی هستیم ، وقتی مسابقه گذاشته میشه و می اید رای میدید لطفا به موضوع مسابقه رای بدید نه به کسی که دوستش دارید، نه به خاطر اینکه طرف ادمین ، مدیر انجمن ، مدیر بخش ، همکار ، کاربر ویژه و کاربر فعاله ، نه به فک و فامیلتون و نه به خاطر پیام خصوصی و پیام کاربری که براتون گذاشته شده . اگر واقعا در معذورات قرار گرفتید کلا رای ندید خیلی خیلی بهتره
خیلی از بچه ها برای مسابقاتی که برگزار میشه زحمت میکشن ؛ پس پارتی بازی نداریم تو این انجمن
کلا مسابقات نمک سایتن بیاید جوری رفتار کنیم این نمک به مذاق همه بشینه، شورش نکنیم که یه عده کلا از مسابقات زده بشن.
ممنون که با رعایت موارد بالا هم خودتون از مسابقات لذت میبرین و هم زحمت مدیرا و همکارای بخش رو کمتر میکنید .با تشکر / مدیریت سایت
منبع و گردآورنده تاپیک
قوانین بخش مسابقات انجمن لاو77 ( قبل از فعالیت در بخش لطفاً مطالعه کنید )
:
سایت عاشقانه لاو77